Zadzwoń do nas

Dziś jest czwartek 16 maja 2024 imieniny: Andrzej, Małgorzata, Wieńczysław
PUSTE ZIMOWE POLA ...
Puste zimowe pola... Nagie drzewa... Mokre płatki śniegu...
ZJAZD SPRAWOZDAWCZO-WYBORCZY KOŁA
W dniu 23 listopada 2012 roku na Walnym Zebraniu Koła PTTK im. Jana Pawła II w Węgierskiej Górce dokonano wyboru do Władz Koła.
WSPOMNIEŃ CZAS NADSZEDŁ
Wspomnień czas nadszedł ... Zima wielkimi krokami się zbliża – praktycznie sezon wiosenno – letnio – jesienny dobiega końca.
Przeżyłem z Wami tyle lat!!!
Tymi słowami znanej piosenki ks. Prałat Władysław Nowobilski proboszcz cisieckiej parafii p.w. M.M. Kolbe sparafrazował swoje 40-lecie pobytu w niej. Ogrom pracy, przeżycia przecież nie zawsze  przyjemne, zastraszanie przez aparatczyków komunistycznych, szykany,...
IN MEMORIAM
07.11.2012

Z nieukrywanym smutkiem spieszę zawiadomić naszą brać turystyczną, że w dniu 1 listopada br. odeszła do Domu Ojca Pani Helena Chłopczyk.
Zakończenie sezonu turystycznego
ZAKOŃCZENIE SEZONU TURYSTYCZNEGO KOŁA PTTK im. JANA PAWŁA II W WĘGIERSKIEJ GÓRCE  ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 24.XI.2012R. o godz. 15.00 (SOBOTA)
ZAPROSZENIE
07.11.2012

POLSKIE TOWARZYSTWO TURYSTYCZNO-KRAJOZNAWCZE - Koło PTTK im. Jana Pawła II w Węgierskiej Górce ZAPRASZA  na ZEBRANIE SPRAWOZDAWCZO-WYBORCZE
Małe Pieniny
24.10.2012

Małe Pieniny - wcale nie takie małe, gdyż najwyższy szczyt Pienin - Wysoka (1050m n.p.m.) jest wyższy od słynnych Trzech Koron prawie o 80m.
Byliśmy na Twym Szlaku
13 października grupa zapaleńców z naszego Koła PTTK im. Jana Pawła II wraz z opiekunem duchowym ks. Prałatem Władysławem Nowobilskim przeszła odcinek szlaku Papieskiego od Kościoła pw. M.M. Kolbe w Ciścu przez 100 letnią Kaplicę na Juroszce pod Prusowem na Halę...
„Babiogórska fascynacja”
47 Zlot Żywczaków na Babiej Górze przeszedł do historii. W jednym zdaniu - byliśmy jedną z trzech najliczniejszych drużyn (54 turystów), otrzymaliśmy okazały puchar, wysłuchaliśmy Mszy Św. na Markowych Szczawinach, wyszliśmy od Slanej Wody (Słowacja),...
„IDZIEMY TWOIM SZLAKIEM” 13 PAŹDZIERNIKA 2012 R.
Koło PTTK im. Jana Pawła II wraz z Ks. Prałatem Władysławem Nowobilskim - opiekunem duchowym naszego Koła organizuje wycieczkę szlakiem papieskim na odcinku Cisiec: Kościół pw. MM Kolbe - Prusów - Kaplica na Juroszce - Hala Boracza